Blog

Newsletter

#1 Crocomedia blog

referencie predávajú

Sú referencie zaručená dôvera a predaj?!

Pri všetkých druhoch spotrebiteľských výrobkov alebo služieb zohrávajú spokojní zákazníci pre značky kľúčovú úlohu pri šírení dobrého mena firmy. Spoločnosti, ktoré predávajú svoje produkty alebo ponúkajú služby a zároveň budujú silnú interakciu s používateľmi, komunikujú s vybranými komunikačnými kanálmi ako sú sociálne siete Facebook, Instagram, Pinterest, Youtube a mnohi inými, si doslova “zarábajú” na ÚSPECH.

Aby firmy uspeli, musia byť dôveryhodné, autentické a spoľahlivé pre svoje publikum. Pokiaľ ide o B2B marketing, ciele sú podobné – budovanie povedomia a dôveryhodnosti, s dôrazom na vzťahy a predaj.

Pretože segment B2B je náročnejší na publikum, najmä preto, že majitelia firiem sú znalý trhu a rôznych predajných metód – práve preto je nevyhnutné byť pri predaji a prezentácií svojich služieb SKUTOČNÝ.

Ako povedal odborník na marketing Juraj SASKO zo spoločnosti VISIBILITY:” Referencie sú jedna z dôležitých súčastí biznisu. Odbúrajú prirodzené bariéry, ktoré majú noví potenciálni klienti voči vám, vzhľadom na akúsi nedôveru, kvôli tomu, že vás ešte nepoznajú.”

Ak sa preto ešte stále obhliadate o dynamickom raste Vášho podnikania, kvalitnejšej prezentácií svojich produktov alebo služieb, odporúčamé Vám urobiť prvé 3 kroky:

  • Vytvoriť svojmu produktu alebo služby svoje PREČO (prečo…by ho/ju mali zákazníci chcieť, prečo…ho/ju predávate,…)
  • Postaviť funkčnú a prezentačnú WEBOVÚ STRÁNKU alebo E-SHOP
  • Prezentovať sa výrazne na SOCIÁLNYCH SIEŤACH vytvorením firemnej stránky s pravidelných pridávaním postov

Na záver Vám dáme ešte jednu úžasnú radu – Nebojte sa požiadať svojich zákazníkov o spätnú väzbu. Mnoho z nich Vám ju radi poskytnú a Vaše meno bude rásť.

Ďakujeme, že sa zaujímate o kvalitný obsah. Tvoríme ho pre Vás!

Mali by ste záujem o nový projekt alebo redizajn?

Napíšte | Zavolajte nám a dohodnime si osobné stretnutie...